måndag 15 oktober 2012

Bromölla

Trodde aldrig att jag skulle sakna byhålan jag bott i så många år. Men i går när jag lämnade den bakom mig fick jag en konstig känsla av saknad.. MEN jag skulle ALDRIG vilja flytta tillbaks. Adrian, jag, Elvira och Adrians kompis åkte ner i går för att träffa lite nära och kära. Adrian träffade sin pappa med familj vilket han tyckte var både kul och skönt. Saknaden efter pappa är stor och efter lillebror och Mia med så klart. Lillebror hade blivit stor och pratade massor så det var en stolt Adrian som kom ut i bilen när jag hämtade honom. Jag och Elvira besökte min älskade vän Nina så länge i Bromölla. Det var så kul att träffa hennes familj och se deras UNDERBART fina hus! Oj va mycket det hade hänt där. När vi var mindre så bodde en annan väns föräldrar där. Vi brukade hänga där nere i källaren och dricka och röka:) Huset såldes och det var Nina och Johan som köpte det. I dag var det bara köken som inte ändrats annars har det renoverats och byggts ut. Skit snyggt! Nina och jag åkte sen och hämtade Adrian och dom och sen tillbaks till Bromölla för middag:) Han fick träffa Ninas dotter Amanda och en tjej som han förlovade sig med när han var två år, fina Sandra. Dom drog ner till skolan och åkte lite sparkcykel. Kul för honom det var ju där han gick 0:an. Sen drog vi vidare till Sölvesborg och till deras nya skatepark. Ungarna åkte i ösregn och tyckte det var skit kul. Jag och Elvira passade då på att hälsa på Panadda på fd statoil. Sist vi sågs bytte jag blöja på Elvira i statoils kök:) Några år sedan faktiskt.. När jag tillslut hämtat pojkarna ville dom ha drika så in till macken igen så även Adrian fick träffa henne och det blev kram kalas:)
Nu har Micke åkt på sjön igen och blir borta ett tag. På torsdag har jag Tupperware party här, Therese kommer och visar nya produkter ur nya magazinet. Jag bjuder på fika så har ni inget att göra och är lite fika och handla sugna är det bara till att höra av sig. Är det något du skulle vilja ha men inte kan komma så hör av er så löser vi det! Jag behöver ha in folk så kom igen alla!!! :)

I dag vill jag gratta Amanda Nordqvist och Anna Basic på deras födelsedagar! Grattis tjejer..
Nu ska lillan till dagis och sen ska jag bara vara med min kaffekopp:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar