måndag 1 oktober 2012

Va Facebook är bra!

 Hej alla! Som ni märker så är det glest mellan inläggen men det betyder att jag har roligt! :) Helgen har bjudit på lite av varje. Vi har varit på hopp tävling i Ronneby och kollat på Moa. Eller nästan.. vi kom precis när hon hoppat. Men vi tittade på andra duktiga ryttare bla Anna Campbells dotter som var så jäkla duktig! Vilken tjej och vilken ponny! Efter detta åkte jag med Adrian Anton och Elvira till Brunnsparken och kikade på loppisen. Till Elviras stora glädje stod hennes dagi s fröken där och sålde. Vi gick några varv och sen åkte vi till Maxi och handlade för jag skulle göra lasange till Ursulas familj och till oss. Så lasange till 10 personer blev det i Liatorp:) Underbara vänner vi har där i skogen! I dag skulle jag haft en hemma dag men sen kom detta på FB:
God morgon. Vet ni i dag ska jag ha soff dag och inte göra ett skit:-)
 
  • Cecilia Stilander Vill du inte ändra dina planer??? Haha jag har ett litet jobb där vi kan skratta o ha trevligt, gissa vad ha ha.
 
 
Japp så var det med det men galna älskade kusin hade andra planer så det var bara på med skorna och i väg. Min faster ska flytta till service lägenhet och nu ska hela hennes trea tömmas och packas. Vi kollade runt på allt och insåg hur mycket hon har. Vi körde ner och hämtade nycklarna till nya lyan som var perfekt för tantan:) Sen åkte vi till Ronneby där jag blev bjuden på pizza. TACK SNÄLLA KUSIN:) I morgon börjar vi packa ner sakerna.

     
    Tokiga kusinen:)
     
    När jag hämtat ungarna så läste jag på fb att min vän Nina låg och pendlade med tåg från Bromölla och hit då hennes brukare ligger på sjukhus. Jag tog telefonen och erbjöd säng plats och mys kväll. Jag och Nina umgicks alltid när vi var ca 15 år. Vi har haft så mycket kul tillsammans. Hon nappade på förslaget och kommer på onsdag! Så kul detta ska bli:) Jag kan säga att man saknar denna underbara tjejens skratt.
     
 
Min vän Nina. Hihi om ni kollar noga på näsan kan ni se ett ärr.. Undra vem som kan vara skyldig till detta. Ja Nina se det positivt, du minns mig för livet:)
Så i morgon kusin vitamin och onsdag, torsdag Nina. Kan veckan bli bättre??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar