tisdag 9 oktober 2012

Klassfest!!

Jag vill börja med att tacka alla gamla eller unga klass kompisar:) Gud va kul det var att se er alla igen. Tyvärr var det ju några som inte kunde komma så jag hoppas vi kan göra en repris där alla kan närvara. Kanske vi kan be Magister Stranne sköta närvaron:) En perfekt kväll som slutade med en 70:is i magen och ett leende på läpparna.

 
Micke är fortfarande hemma det har inte blivit någon avgång än men på söndag styr nog skutan ut på nya äventyr igen. Förra veckan hade jag min älskade roliga underbara vän Nina här. Jag lärde känna henne när jag flyttade ner till Bromölla och gick i åttan. Ni fattar inte vad mycket vi gjort och vad många galna minnen vi har. Mina barn ÄLSKADE henne:) Nina sov över här och vi hade en otroligt mysigt hysteriskt kul dygn tillsammans. Så GARANTERAT åker jag snart till Bromölla igen! Adrian har börjat träna pingis igen inne i stan så det blir träningar 2 dagar i veckan fram över. Han har också tagit upp kontakten med sin pappa men just nu är vi på steg ett.. Vi håller tummarna att han kan få den bekräftelsen, kärleken han förtjänar nu. Ja som ni märker så rullar livet på ganska bra här på berget:)
Trevlig kväll mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar