måndag 2 mars 2009

Hur kan man!!!

Ja som sagt dags för uppdatering.. Jag kom till Nymölla för att hämta min pappas saker tillsammans med 6 personer 2 bilar och 2 släp. När jag kom in i garaget upptäckte jag att väldigt mycket var borta lika så i huset och det andra garaget. Pappa hade innan hans död gått igenom med mig och Micke vad vi skulle ta och vad som fanns. Tack gode gud för det. På tomten stod en hus buss typ som vi alla reagerade över. Jag sa ändå att jag lovar att Elisabet och hennes nya kille gömt saker där. Vi lämnade pappas hem med söndriga verktyg en bokhylla, farmors gungstol, ett köksbord, en gammal hylla och en köks soffa. Senare kom det fram att bussen inte tillhörde den hon sa och att saker hon påstår att hon lånat ut till en granne var lögn. Han hade inte lånat något!! Då ringde jag henne och bad henne plocka fram sakerna och då erkände hon att hon gömt dom i bussen. Hon och hennes nya behövde dom. PAPPAS SAKER!!! Jag har nu gått igenom pappas konton som hon har haft hand om. Det finns räkningar som gått till Inkasso som hon skulle betalt, men inte! Var har då alla pappas pengar blivit av. Jag vill bara säga du Elisabet la ribban själv.. jag följer den bara. Du gick på fel person... Du är nu anmäld för Egenmäktigt förfarand, förskingring.. m.m. Slå upp detta du som anser dig vara så smart och tänk efter på var du nu kan hamna. Jag ska gå i solen och vattna blommorna på min fars grav med ett leende för detta gjorde jag för hans skull.
Och nu kära vänner, jag älskar er alla. Fortsättning följer
Ett råd..skriv papper sambo lagen är livs farlig..

2 kommentarer:

  1. Yes box alright // 1/2-an :)

    SvaraRadera
  2. Kul att du kunde lämna ett spår halvan:)Kram syster yster

    SvaraRadera