lördag 21 mars 2009

Nu e de helg:)

TIHI.... I dag kommer Linda!! Lika kul som alltid. Micke och Micke ska vara vid båten och jobba och dricka öl. Vi får se vilket skick dom är i senare. I kväll ska vi grilla hel fläskfile med potatis gratäng, gud så gott! Veckorna går så snabbt nu, jag tycker inte man hinner med riktigt. På jobbet går allt bra men jag säljer lite mindre men det gör alla just nu så jag e inte ensam. Nästa vecka får jag en utbildning på omega 3 och det blir min nästa utmaning! För vem kan säga nej till en burk friskare liv;)
Jag kanske behöver lite själv, Under en tid när jag var sjuk åt jag omega 3 och använde aloe vera på sår som blev.Jag höll mig faktiskt ganska pigg och där jag blev strålad har jag inga ärr i dag. Så omega 3 och aloe vera är bra det är min tro:) Nu ska snart Adrian till leklandet på barnkalas. Jag och Linda ska till pappas grav och tända nya ljus. Skulle behöva åka till mammas också. Slutsats på allt... ALLT BRA PÅ STYRMANSGATAN.


Tjineling..
Leklandet
Snart två år sedan.
Hittade lite gamla bilder, kul

1 kommentar:

  1. Nina.
    Det är skönt att höra att allt är bra på Stymansgatan. Hoppas att du å Linda haft en bra helg! Kram

    SvaraRadera