söndag 29 mars 2009

Vilken skön helg

I fredags jobbade jag till tre och efter det åkte jag hem och hämtade Adrian. Han och jag åkte till Lyckeby för att skicka saker med buss gods åt Micke. Två stora paketer på 10 kg styck. Båt grejer så klart:).
Efter det åkte vi till Mia för att låna två klänningar av henne till kvällen. Jag hann inte springa på staun så tack Mia för hjälpen. Kl blev halv fyra!! jag stod i vedeby och Adrians tåg skulle gå 15.38. Vi körde rally till Bergåsa och vi hann precis. En snabb puss på perongen och sen åkte han till sin pappa i Sölvesborg. Jag fortsatte in till stan för att köpa min mineral foundation. Skit bra, jag blev så nöjd. Nu var kl halv sex och jag skulle va på olerys kl 19.00 och äta med jobba kompisarna. Stress stress men jag hann. Vi åt BBQ hamburgare där och den e så god. Efter det så satte vi i gång med att skåla. En trevlig kväll som vi snart få göra om.
Lördags kvällen var lugn. Micke och jag åt gott och myste. I dag söndag har vi varit på pappas grav och tänt nytt ljus. Krokusarna och påskliljorna blommade för fullt! Härligt våren kommer nu. Ha en skön söndag alla det e helt underbart ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar