lördag 14 mars 2009

tillbaks!!!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev i min lilla blogg. Tappade fotfästet där ett tag.. men nu e jag tillbaks!! Intrigerna i nymölla fortsatte ett tag. Vi åkte ner igen för att ta resten av pappas saker. Dom hade ju plockat fram det dom gömt sa dom men så var det inte. Pappas saker hade Elisabet och hennes nya kastat ut på altanen. Pappas bror frågade den nya gubben varför det låg där när pappa har två stora garage och ett hus att ha sakerna i. Till svar kom det att där hade ju han sitt nu. Ja ni alla vänner... Tusan den nya gubben hade avslöjat mig, han kallade mig hora för han visste minsann vem jag var. Han hade en vän på Hasslö. JAG SOM INTE VILLE ATT DETTA SKULLE KOMMA UT:) Jag berättade detta för Micke som bara log åt aset och sa snällt... de e väl klart hon är det visste jag ju redan. Alltså dom la sig på små barns nivån! Men sakerna är fortfarande borta. Jag vill passa på att tacka alla Bromölla bor som hört av sig och visat ert stöd.
I går gick jag och la mig kl sju och sov till morgonen, totalt slut.
I dag ska Niklas på kalas och jag ska handla lite kläder till barnen hade jag tänkt. Vår stationära dator har brunnit upp så nu har jag bara den bär bara så nu blir det inte några bilder på ett tag. Ha en underbar helg alla. Kram

1 kommentar:

  1. Hej din lilla "hora" haha ja dom är fan inte kloka.
    Jag som trodde att men blev mer mogen ju äldre man blev men så va tydligen inte fallet. Känner mig lite lurad nu, fast när jag tänker på det är det kanske bara dom som inte mognat med åldern.
    Jaja skit i dom nu inte värt att lägga ner någon energi på sånna människor.

    SvaraRadera