tisdag 14 juli 2009

Bara två dagar kvar

Usch va dagarna går snabbt. Nu är det snart slut på ledigheten. Vi var och köpte två nya mobiler och i i går la den ena av!! Nu får jag upp och byta den. Jag och Elvira ska gå och hälsa på dagis i dag. Hon har ju inte varit där på 4 veckor så jag vill inte bara komma och kasta in henne sen. Få bli lite hit och dit i dag. Micke och jag sorterade ut allt gammalt skit här i går, det blev massor. Sen möblerade vi om och städade garderoben. Fullt upp och lägenheten se ut som kriget. I kväll ska vi väva stora rummet och sen ska det målas. Lägger in en bild på Adrians nya leksak hos sin pappa. Tror ni han e stolt?? Min lille pojk börjar bli stor..



SAKNAR DIG ADRIAN....

1 kommentar:

  1. Gud vad cool han är då :)
    Ja, det dröjer inte länge förrens han kommer hem med tjejer du ;) Hehe!

    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera