torsdag 9 juli 2009

God morgon

Oj nu var det ett tag sedan jag skrev något här. Jag har haft besök av min lossas mamma Maggan. Hon och min pappa levde i hop när jag var 12 till 18 ungefär. Maggan bor i Bromölla i dag och lider av sjukdom så därför kan hon inte komma så ofta. Hon skulle stanna fredag till söndag men blev kvar ända tills i går:) Adrian är hemma från säljö och vill att vi redan skickar in ansökan för nästa år. Det har faktiskt inte hänt så mycket annat här värmen tar ju dö på folk! I dag ska min lille man åka till sin pappa några veckor. Han oroar sig lite för att vara borta så länge för han har skadat sin lilla tå. Han säger: - Mamma du är mycket bättre på sånt för du är mer försiktig med min tå. Lite mamma sjuka tror jag det handlar om. På fredag skulle jag och Micke tagit båten och luffat runt i östra skärgården men det ska ju bli skit väder så nu kollar vi andra alternativ. Förslag någon??? Nej nu ska jag gosa med mina barn och kolla om lill tjejen vaknat. Hon sover länge på morgonen. Sköt om er.

Och.... MARTINA OCH JACK VÄLKOMNA TILL BLEKINGE ADRIAN LÄNGTAR

1 kommentar:

  1. Vad bra att han trivdes! Kul att ha Maggan hos er :)
    Ja, nu är dem äntligen här! Lilleman ligger just nu och sover, slocknade i min famn, han är så sööt!
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera