torsdag 30 juli 2009

Vem läser min blogg??

Tusan vad jobbigt detta är!! Har haft huvudverk tre dagar nu och det vill inte släppa. Kanske om jag lagt mig ner och bara sovit i ett mörkt tyst rum. Men det går inte med barnen runt sig. Micke måste fixa båten så det är bara till att bita i hop och va glad. Sitter nu och försöker skriva i hop lite i bloggen. Det verkar som alla har sommarlov från sina bloggar just nu. Sällan nya inlägg och kommentarerna flödar ju inte precis I bland undrar man om någon läser den. Men tydligen gör ni det i och med att ni är uppdaterade:) Men jag skulle vilja att alla som går in lämnar ett spår oavsett om jag känner er eller inte. Det e ju kul att få nya bloggar att följa. Jag har försökt att göra om min blogg till något mer personligt men de e ju inte lätt. Har försökt ladda hem olika blogg mallar men kan inte lägga över dom VARFÖR?? Kanske man ska byta bort blogspot? Ska kolla runt lite på andra alternativ. Nu ska Elvira och jag hoppa i duschen för det e ju så varmt och kvavt. Måste försöka hålla henne vaken till halv åtta i alla fall..

3 kommentarer:

  1. Jag läser jämt din numera :)
    Javisst är det alltid kul att få kommentarer.
    Hoppas huvudvärken känns bättre, du vet ju vad jag ska säga nu...Ring min "häxa", jag har inte haft ett migränanfall på flera år nu!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. hej!jag läser din blogg:D
    och blogg.se rekomenderas :)
    Mvh/Maria.

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Som du säkert vet följer jag din blogg. kramiz Linda

    SvaraRadera