onsdag 15 juli 2009

usch!!!

Fan va trött jag är i dag då. Elvira har börjat på dagis igen och vet ni vad hon gjorde, hon bet en annan flicka när hon sov. Gud va pinsamt. Jag ringde dagis när Micke kom hem med henne för att fråga hur det gick med flickan. Dom blev glada för att jag ringde, men gör man inte alltid det som förälder? Det tycker jag är sunt förnuft men dagis fröken sa att alla inte gör det och att vi inte skulle ta på oss detta för det va dom som hade henne. Så söta så. Tänk om detta hänt på det gamla dagiset oj oj oj... Jag kommer i håg att Adrian blev biten en gång på sitt dagis och då ringde mamman mig och det tyckte jag va bra det visar ju bara att dom bryr sig. I kväll kommer nog Mickes kusin tok Skog:) och hans familj in. Kul att träffa deras lilla Leo. Micke har nu börjat väva igen så snart får jag färg på min vägg. Ska ta bilder sen så ni få se färgerna vi valt. I kväll e det bryggdans igen men det regnar ute så jag och Elvira får nog skippa denna gången men så kommer ju kanske dom oxå, kul. I dag har jag och min lilla syssling sagt upp kontakten, trist men det kändes rätt ändå. Hon hade synpunkter på hur dan jag är och jag på henne om skit snack. I bland är det nog bara så att man växer i från varandra. Vi får vara glada för alla minnena från barndomen i stället då vi var mer jämnlika. Men visst jag ska fundera på det hon sa om mig för i bland kanske man inte ser allt själv. Man lär så länge man lever. Nu ska jag ha kaffe och en cigarett i regnet. Det luktar så gott hoppas bara att det kommer åska oxå för det behöver vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar