onsdag 23 december 2009

God jul alla mina vänner!!!

Lilla julafton i dag:) Adrian är hos sin pappa nu och kommer inte hem förrän 2 januari, min lille pojk!! Första julen utan honom men glad för hans skull. Niklas är hos sin farmor och får lite egen tid med henne, mysigt. Nu är vi snart klara med julmat och julklappar. Micke är på stan för att köpa det sista till Niklas. Jag kan ju handla mitt på mellandags rean till Adrian, skit bra tycker jag. I morgon får nog jag vara tomte för det är viktigt tycker jag. Micke och dom är inte så mycket för det men för mig är det ett måste! Som ni förstått ur tidigare inlägg så var julen magisk för min pappa så hela mitt liv har det funnits tomte oavsett om man trott på den eller inte. Men för oss är det inte jul om inte han kommer. Jag saknar min pappa och mamma särskilt nu i juletid. Ligger och tänker på kvällarna och somnar gråtande. Jag skriver väldigt ofta om min pappa och mindre om mamma. Givetvis så saknar jag mamma lika mycket. Men jag är uppväxt med min pappa det är han som alltid funnits vid min sida. Han var min stora stöttepelare i livet fastän att han ofta var som ett oskmoln som jag i bland nästan kunde hata. Men han var så speciell. Hade pappa kunnat ta mina sjukdomar jag har överlevt så hade han det. Han ville ge mig sina lungor, njure hjärta vad som när jag var sjuk. Han fanns där alltid!! Nu snöade jag in på honom igen. Nu ska jag baka kladdkaka med nougat täcke på:) Adrian ska åka till grand canaria i maj med sin pappa med familj sååå kul för honom!! Nu kommer vår telefon och bredband att stängas ner inför flytten den sätts på 4 januari igen..
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA MINA VÄNNER!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att du saknar dina föräldrar extra mycket nu i juletid, måste vara hemskt jobbigt att vara utan dem!

    Jag önskar dej och din familj detsamma, en riktigt GOD JUL!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Stor kram och en extra tanke till Nisse och mormor <3 Hoppas ni får en bra jul och att det kommer en tomte. Det är du och jag Nina - det är vi som är tomtar!

    SvaraRadera