lördag 26 december 2009

Nu var snart julen förbi

Jul jul strålande jul... Snart är julen över men den har varit bra och mysig på alla sätt. Adrian skulle varit hos sin pappa tills i januari men han kom hem i går. Vi hade lite julbord här hemma och hade bjudit Kenth min bror och Mickes mamma Lena. Adrian fick öppna sina julklappar och blev väldigt nöjd. Jag hade ju inte hunnit köpa alla hans julklappar så dom sista pengarna la jag i ett kuvert så fick han välja själv. I dag har han och Niklas varit på mellan dags rean själva. Härligt när dom är så stora och kan få gå själva på stan. Adrian köpte ett radiostyrt flygplan på teknik magasinet och resten av pengarna går nu till ett xbox.






Nu ska barnen gå till idrottshallen och köra med sina plan och jag ska fortsätta greja inför middagen i kväll.
GOD FORTSÄTTNING ÖNSKAR JAG ER ALLA!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar