måndag 14 december 2009

Tack Micke

Inte nog med att julen, flytten och nyår närmar sig. Adrian blir 10 år!! Helt otroligt att detta lilla liv har blivit en stor pojk. Det var inte länge sedan jag bytte blöjor på honom känns det som. Det bästa han visste var lulle och byggare bob, nu är allt sånt skit töntigt:) Jag tänkte att nu när pojkarna blir 10 år så måste dom ju ha lite extra på sin födelsedag. Tänkte att dom skulle få ha sina kalas på något roligt ställe för sina vänner:) Micke och Fia delar på Niklas kalas som det borde vara men jag står där igen och funderar.. Adrians pappa svar NEJ och vilka släktingar har jag i livet.. hum ingen så nära som vill hjälpa mig med detta. Som vanligt blir det Micke som får skjuta till. Du ska veta Micke att jag är evigt tacksam för att du hjälper mig med glasögon, aktiviteter och allt annat som kosta pengar. Både du och jag vet att jag annars hade jag fått stå själv med detta. Nu får jag väl ett morrande samtal från Furumo snart men det är ju så här det ser ut, som vanligt. Jag gnäller inte utan jag vill bara tacka Micke för att han tar alla bitar vad som gäller Adrian utan att det är hans biologiska son. Helt underbart TACK TACK TACK!!!!
Vad händer annars, jo jag har blivit en hejare på pensions fonder:) Och Micke sliter på som vanligt med att få allt till att gå runt och fungerar med allt vad det innebär. Niklas kommer hem i morgon igen och kl 07.15 är det Lucia firande på skolan, tur att vi är familjen morgon pigga,NOT
Ha en skön kväll alla..

1 kommentar:

  1. Tack!!
    Love you.ps tyvärr kan man ju inte sudda bort föräldrar även att man iallafall kan önska!

    SvaraRadera