lördag 4 september 2010

Jag bloggar!!

Det var ett tag sedan nu för jag har inte orkat eller haft tid fastän att jag varit hemma två veckor. Nu e jag tillbaks på arbetet och det är för jäkla skönt!! När man är hemma så saknar man tempot och arbets kamraterna. Just nu saknar jag Arlinda som varit i väg snart två månader. Hon är en frisk fläkt på arbetet som gör att man får skratta många gånger per dag. KOM HEM NU!!! I dag är Micke och Paul i väg och grejar men dom dyker nog snart upp så jag får ladda kaffe bryggaren om en stund. Micke har slutat på Karlsö och är under utredning för sin mage. På måndag ska han till Kristianstad och svälja en kapsel som ska fota hela tarm systemet. Allt tar så långt tid och man kan inte påverka det heller. Jag har gått och grubblat några dagar över Hasslö folk och fattar faktiskt inte hur vissa människor är skapta. Tänk att bara sitta och snacka skit och njuta av det!! Tro på allt som alla säjer. Då är man trångsynt!! Jag hör varje månad om något jag eller Micke gjort men har inte lagt ner någon energi på att fundera på det. Det är bara till att konstatera vissa är bara så. Men det är så roligt att två vänner kan älska varandra och sen när den ena går säger den andra. Gud vad jobbig hon är! DÅ ÄR MAN FRÅN HASSLÖ:) Synden straffar sig själv en dag! Nu ska svärfar och Micke få lite kaffe när dom dyker upp så nu drar jag igång mackapären i köket. TJINGELING..

Ps: Någon som kan laga en växel låda den står här än;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar