torsdag 4 november 2010

En dag med svärmor

I morse kom svärmor, äntligen efter har varit utomlands 14 dagar igen. Elvira var så glad och berättade 100 gånger att hon älskar henne, mitt lilla så söt. Vi tog en kopp kaffe klädde på oss och gick ut för att kapa gran och en ris. Efter det körde vi ner till Blekinge plantan för att köpa dekorations saker till våra grav dekorationer. Vi hittade torkade apelsin skivor, röda små kvistar mm Sen åkte vi hem hit igen och började pyssla. Mysigt och vi kom fram till att vi ska nog göra jul pyssel också någon dag. När vi var klara åkte vi ut till Hasslö kyrkogård för att göra fint till helgen. Min pappa dog den 6 november så i dag var det extra jobbigt att gå dit. För två år sedan hade jag feber och var skit dålig men han ville att jag skulle vara hos honom ändå. Jag åkte in till östergården, hämtade honom och sen åkte vi en runda med bilen. Han tyckte det var så skönt att bara få komma ut. 2 dagar senare var han död.. Nej nu skriver vi inte mer om det..



Efter Hasslö körde vi till stan för jag hade tid hos sjukgymnasten och jag säger bara fy satan vad ont det gjorde! Mina muskler i ryggen har totalt låst sig och han tryckte och tryckte.. Nu ska jag till läkaren på måndag och på tisdag till sjukgymnasten igen aj aj aj..

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar