söndag 7 november 2010

Mina helgon

Så där nu är det två år sedan pappa dog 2008.11.06. Det brinner fint på hans grav denna helg och det ser trevligt ut. Min lilla mammas grav kunde jag inte ta mig till nu utan bil men ska dit direkt när den funkar igen. Och sen har jag min älskade bonus mammas grav också i Tollarp.
Jag tycker verkligen inte om denna helgen OCH JAG TYCKER INTE OM FARS DAG!

Nu är det två dagar till gubben kommer hem och jag längtar.. Vi kommer att ha massor att göra dessa veckor. Först bilen som äntligen ska lagas, sen kapa ved, göra klart röken, ta upp alla löv på tomten, dra upp båten. Men MEST ska vi mysa♥

Jag saknar mina vänner i Bromölla, Kristianstad, Trelleborg, Öland m.m. Vi fick ju ställa in tjej kvällen då Micke fick åka på sjön. Men vi ska ha den snart och det ska bli så kul att få vara tillsammans med dom som betyder så mycket för mig, älskar er alla!

Mia och Kim från Bromölla var här uppe för några dagar sedan, dom bor också i Bromölla. Jag visade Skillingenäs, havet och naturen här där jag bor. En härlig runda med en allt för trött Elvira. Mia och jag jobbade tillsammans på Pizzeria Viking det var där vi lärde känna varandra.

Nu har jag haft Elvira uppe hela dagen för hon har varit skit jobbig att lägga på kvällarna nu. Klockan är bara kvart över sju men nu springer hon där uppe igen.. SATAN:)

Natti natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar