onsdag 3 november 2010

Vad händer??

Ja vad händer, det e ju frågan:) Jag har efter noga tanke sagt upp mig från mitt jobb nu.
Det känns skönt faktiskt. Jag har varit arbetslös 47 dagar i mitt liv så jag tycker faktiskt att jag kan få gå hemma lite. Fast jag e ju sjukskriven så njuta fullt ut kan jag inte än. Efter jag pratat med mina fd chefer så kändes beslutet helt rätt. Inte precis tack för denna tiden det har varit trevligt och du har gjort ett bra jobb. Nee OK då skickar vi arbetsgivare intyg nu då. Kallt kort och tråkigt! Men nu e det gjort. Micke e på sjön och kommer väl hem om 6 dagar hoppas jag. Han tycker tanken e mysig just nu med en hemma fru:)
Min kära kusin Cicci och jag har fått upp kontakten och det e skit kul att få veta lite mer om släkten.

Hon har bott i Stockholm sen hon var 16 och bor fortfarande kvar där uppe.
LYCKA TILL MED DITT NYA FÖRETAG GUMMAN!!

Have a nice day friends..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar