söndag 14 november 2010

Fars dag

Dagen kom även detta året.. Jag gillar den inte längre! Men vi har ju faktiskt en pappa till här i huset som vi ville fira. Vi tjuv startade i går kväll jag och Elvira och bjöd pappa på 3 rätters middag. Micke blev så mätt och åt inget mer förrän 24 timmar efter:) Han fick även kaffe på sängen i dag och Elvira sjöng: Jag ho an leva hurra hurra hurra, så söt! Sen skulle jag sjunga för henne också för då blev det ju även hennes dag. Svärmor har varit här hela dagen och vi pratade i ett från 10 till 4 på efter middagen. Adrian kom hem från sin pappa och hade firat honom lite också. När han kom hem ville han ha SIN Micke. Jag var inte på pappas grav i dag för jag har haft så fruktansvärt ont hela dagen. Tänk om jag alltid ska behöva leva med denna smärta. Sjukgymnasten ger mig bara en chans till på onsdag sen skickar han mig vidare. Något är jävligt fel där inne i nacken har han konstaterat. Micke har nu lyft ut motorn på bilen och den får en total renovering så nu hoppas jag den håller ett bra tag fram över. Min snälla bror hjälper honom. Tack snälla Kenth!
Alla andra sover i huset men jag fick stiga upp igen då min pappa fastnade på horn hinnan och då e det totalt omöjligt att sova. Tankarna på glada roliga minnen, hans sjukdom och hans död snurrar bara runt om vart annat. Besvikelsen på hans sambo och hur hon behandlat oss dyker också upp. Det var ett ljus på pappas grav som jag misstänker att hon satt där.. Och jag blir så förbannad och skulle bara vilja skicka ljuset åt helsike men får behärska mig.
JAG KOMMER ALDRIG FÖRLÅTA DIG OCH JAG HOPPAS DIG INGET GOTT!!!!!
Hårda ord men DU/HON är inte mer värd än hundskiten under mina skor.
Jag saknar min pappa och jag önskar att jag kunnat besöka hans hus där det finns många minnen men allt tog hon i från oss över en natt. Nu ska jag krypa ner bakom min gubbe och försöka sova lite. Måste upp extra tidigt i morgon då Adrian ska ha både middag och fika med sig för hans klass ska till kreativum. Sov gott alla!!

JAG ÄLSKAR ER PAPPA OCH MAMMA OCH JAG SAKNAR ER HEMSKT MYCKET!

Grattis på fars dag pappsen..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar