tisdag 10 maj 2011

Bil köp

I dag har vi varit i Nybro och handlat bil:) Dock inte till mig men till Micke. Han köpte den billigt och har som avsikt att fixa till den och sen sälja den. Men bilen verkar bra så kanske han behåller den till han får sitt körkort. Vi får se vad som händer och sker. Men nu kör jag den tills jag hittat min v40:) Tack snälla Kenth för att du körde oss i dag för att hämta kamel bilen. Gubben som hade den hade kameler, lamar, strutsar, en Ior, hästar, kossor, katter, hundar m.m. Bilen luktade kamel!!! Fan vad coola djur den ena kamelen var 2,64 hög så då kände man sig extra lien för liten e jag ju i vanliga fall också:) Väl hemma blev det stor städning av bilen. Vi tvättade och rubbade den men rubbade inte hela bilen för det gör vi en annan dag:) I morgon ska Kingston upp på land så Micke får i väg och jobba lite. Jag ska på utveckling samtal med Adrian i morgon, lämna, hämta Elvira på dagis och sen kommer Niklas hem givetvis måste jag ju ta en runda till Hasslö också för att kolla upp dragningen och fixa pappas grav i torkan. Så där gott folk det var min dag och morgon dag. Tjingeling






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar