måndag 2 maj 2011

Valborg

Valborg i Kallinge!

Jag och Elvira firade valborg i Kallinge hos Marre och hennes familj. Det var eldnings förbud i hela länet så någon eld blev det inte. Vi grillade kött, kyckling och korv och till det gjorde vi en pasta sallad som var skit god. Jag köpte med mig jordgubbar och det blev barnens favorit. Tre tallrikar var satte dom i sig med grädde och gubbar:) 


Elvira och Engla gungade och busade rundor på baksidan i Englas egen lilla lekpark:)



Marre var grill mästaren för kvällen du gubben var lite krasslig.


En sån här sandlåda vill jag ha pappa när du kommer hem! :)


Dom underbara gubbarna smakade smaskens vill jag lova.

Gubben e fortfarande till sjöss så han var inte med oss och firade tyvärr. Adrian var hos Niklas som inte mår så bra just nu. Hoppas att allt löser sig snart så han får må bra igen. Det gör ont att se ett litet barn så här att må så dåligt när man bara är 11 år.
Nu är bilen såld också och det känns så där.. Den håller många år till och var i väldigt bra skick men den var för stor för min lilla nacke tyvärr. Men den blev kvar inom familjen i alla fall:)
Nu ska jag ta ett röj igen med tvätten och kl 12 kommer Mia på kaffe:)

TJINGELING!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar