tisdag 3 maj 2011

Vilken plåga!!

Bilen såld = FAST!!!
Elvira har varit ledsen hela dagen för att hon inte kunde leka med sina kompisar. Jag har varit ledsen över att se henne sådan. Kaffe filtret slut + en akut sak till som behövdes ha ha..  Min underbara syster dotter ringde och sa: Jag kommer till dig, du får ha min bil till fredag för jag ska ändå i väg. Jag grät som ett barn i luren! TACK snälla Tessan för att du finns!!!
Så i morgon ska Elvira få leka och hennes mamma ska ge sig på stor städning av huset och njuta av tystnaden:) På fredag åker jag och barnen tåget till Kristianstad för att spendera helgen med Linda och hennes dotter. Det ska bli så kul och jag längtar!! nu sover mina små änglar och jag har satt på kaffet för nu ska jag suga in lugnet:) Sov gott mina vänner.

TACK ÄN EN GÅNG THERESE DU E GULD VÄRLD!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar