måndag 9 maj 2011

Kristianstad

Nu har även denna helgen gått och som ni märker så har jag nästa slutat att blogga. Det är så fint väder ute så jag har inte tid att sitta ner och skriva. Men kan berätta lite vad som hänt under tiden.. Vi har ju sålt bilen och det innebär FAST i Villa Ekdala. Nej så hemskt är det inte jag har ju cykel så jag kan ta mig fram dit jag behöver. Men visst underlättar det med bil. Vi letar för fullt så snart står det nog en ny pärla här ute. Jag och barnen har varit i Kristianstad och hälsat på Linda och hennes dotter. Vi var i Tivoliparken med barnen vilket Elvira älskade. Adrian och Tilda åkte linbana och roade sig med det. Vi var på mitt gamla jobb och åt och sen en runda till Eko. Jag skulle hälsat på min vän Ramona men det kom så mycket annat i mellan. Får åka till dig och bara dig en dag längre fram:) Vi åkte tåg fram och tillbaka och jag måste säga att mina barn skötte sig exemplariskt!I dag har jag haft besök av Anna-Karin min goa syssling. Vi var en runda på Blekingeplantan men fy TUSAN vad dyrt det är där! Men.. dom har ju så fina saker. Anna-Karin stor handlade i alla fall och jag blev mekta imponerad och avis. Hon köpte en hel godis påse. Vi konstaterade att alla andra i vår släkt e rika men inte vi så vi gick ut:) Funderade på att sno ett träd så vi i alla fall såg lite rika ut:) Hon hade sina två minsta barn med sig och dom är sååå söta båda två men med så vackra stora syrror som dom har så var det väntat. ja okey föräldrarna ser också bra ut:) I kväll vid åtta kom Therese och barnen på besök. Den där lilla stunden vi har är guld värd. Vi är som systrar på något vis och jag ÄLSKAR när hon kommer. Micke skulle komma hem i morgon men jag har känt hela eftermiddagen att han luras och mycket riktigt om 10 minuter är han här!!!! Fatta vad glad lillan ska bli i natt när hon vaknar. MEN NU E HAN BARA MIN!!!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar