onsdag 28 december 2011

God morgon

Nu är julen över.. skönt! Fastän att vi hade en lugn jul så är det ju ändå en massa plock med allt. Jag tycker att det är skönt med vardag igen. Annan dagen hade vi Mickes farmor och Magnus här hemma på kalkon middag och då firade vi lite jul igen då dom var bort resta på julafton. Barnen fick paketer med massor fina saker. Vi fick present kort på ikea och det är ju super bra!
I dag tänkte jag åka till Expert och byta ett av mina paketer som jag fått dubbelt av. Tänkte även träffa Ursula och prata lite om nyår. Vi ska fira i Liatorp och antagligen stålar vi samman i Aljungen för korv grillning först på dagen. Underbara Aljungen som man har många minnen i från. Mammas födelsedag, min systers bröllop och massor av andra kalas och aktiviteter. Vi har ju haft den turen att min syster är stug värd där så det har varit en del av uppväxten för oss alla barn:)
På nyår är vi 6-7 vuxna och 7 barn mysigt! I natt har Adrians kompis sovit här dom var ute till elva i går på gatan och åkte spark cykel. Nu när dom vaknade åkte varma kläder på och nu är dom ute igen utan att ha ätit frukost grrrr. Det är så att Ursula och Johan har tre underbara barn som vi har delad vårdnad om. Våra barn är där och deras här så alltså har alla barn två hem. Perfekt när dom tröttnar på oss eller vi på dom hihi..
Nej tusan nu får jag sätta fart och göra lite här hemma och få fram frukosten till pojkarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar