fredag 16 december 2011

Jul stök i Villa Ekdala

Nu snart är julen här och jag bloggar igen:) Det går lite i perioder. Julen är en underbar tid som varar så kort. Allt ska vara perfekt! Perfekta julklappar, perfekt mat, perfekt jul mysigt, perfekt jul godis, perfekta människor.. nej julen ska vara kärlekens och familjens dagar. Det är jul för mig.
Men visst vill även jag har det fint till jul och hålla på traditionerna


Vi har bakat och gjort jul godis som ska ätas på jul afton. Mozart kulor är Mickes och Niklas favorit.





Min favorit som bär minnen efter min mamma. Tångenvägen 38 på Hasslö nere i tvättstugan radades plåtarna fram till alla knäck. Tvättstugan var på 40 km2 så jag tror att det var därför dom gjordes där:) Eller kanske för att tomte Nisse skulle låta bli dom.

Elviras och Adrians favorit CHOKLAD KOLA!!! Dom är faktiskt riktigt smaskens..

  Och vad är julen utan alla dofter från blommor, bak och mat?


  SÅ FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar