måndag 19 december 2011

Sötapetter va vi kör..

Oj oj i dag har det varit mycket.. Kört fram och tillbaks hela dagen på vägarna. Varit i Bromölla och träffat Ramona och sen träffade jag Mia och fick se deras lilla bebis, så söt!! Men  jag blev inte det minsta sugen kan jag säga. Efter det var vi och åt på mitt gamla jobb och sen till Adrians farmor och faster på VÄLDIGT gott kaffe:)! Efter detta klämde jag in ett möte och hämtade lillan på dagis. Hem och startade diskmaskinen och tvättmaskinen och sen ut i bilen igen för att hämta Micke vid bussen. Nu lagar jag middag och bloggar och sen ska det mysas med barnen. Saknar Niklas nu men han kommer på onsdag:)
Som vanligt har jag alla inköp klara till jul, eller inte. Har inte köpt en ända julklapp än så på Torsdag sticker Micke och jag till Kalmar en hel dag själva. Trevlig måndag kväll alla. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar