fredag 31 augusti 2012

Vaken:)

God morgon! I går hade jag ingen lust att blogga. Satt på föräldrar möte i över 2 timmar. Först va det fika på torget för hela C spåret 6 7 8 9. Efter det fick vi gå vidare till ett annat rum och lystna på två poliser som informerade om droger, sprit, vägar och hur läget ser ut i Nättraby. Dom har 2 poliser som har Nättraby området. Vi kan nå dessa två på sina mobiler eller i facebook chatten om det är något vi ser eller undrar över något.  http://www.facebook.com/#!/Polisen.Karlskrona Om man tex vet att det ska vara en fest så kan man skicka ett meddelande till dom så åker dom ut och kollar om det finns några droger eller alkohol bland våra minder åriga. KANON! När denna information var klar delades vi upp klass vis i respektive klassrum. Där fick vi info om bla betyg. A-F är vad som gäller nu. Vi pratade om olika problem tex språket, skype m.m. Lärarna värkar bra och det känns helt ok. Innan på dagen ringde Moa mig som var själv hemma då hon fortfarande är sjuk. Det hade börjat åska och hon var liv rädd. Bara till att slänga sig i bilen och hämta henne:) Nu har hon sovit här i natt och hostar som en galning:) Adrian är också hemma så här får bli en lugn dag. I dag är det stängt på dagis vilket Elvira INTE gillar. Vi får se hur vi ska få denna dagen till att gå. Jag kollade på Ais:en och upptäckte att Micke är inte så långt borta nu. Kanske han kommer och blir hemma över helgen? Vi får se.. Nu ska jag fixa till mig och sen är det dax för lite städ.
Trevlig dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar