tisdag 27 november 2012

Klass förälder

Nu har jag tagit mitt ansvar som klass förälder. Jag tog kontakt med dom andra tre föräldrarna för någon vecka sedan och vi bestämde oss för att träffas här i dag. Målet var att diskutera klass kassan och hur mycket vi ska spara per månad till våra barn. Dom ska givetvis också vara delaktiga i detta så vi funderade på lite saker man kan sälja. Det finns kakor, salami och en mängd olika saker till och med tandborstar:) Är det någon här som har erfarenhet av detta och något bra företag med bra vinst? Kom gärna med förslag. Vi beslutade oss i alla fall för att ha ett föräldrar möte med jul fika och ta upp våra olika förslag m.m. Det kändes bra att vara på väg..
 
 
Denna fina ljusstake fick jag av Tinas barn för att dom fick följa med hem till mig. Så söta. tack snälla ni! Annars har dagen flutit på bra. Vi har gjort lite blomster arrangemang och det är så kul nu med alla sprakande färger!
Sov så sött vänner:)


1 kommentar:

  1. Newbody är helt klart bästa förtjänsten! Plastpåsarna vi håller på med nu är också ok förtjänst på:) det finns ju kakor och godis också, men de är mer svårsålda:)

    SvaraRadera