måndag 12 november 2012

På rymmen?

Hallå där! Här är jag igen framför datorn och tänkte printa ner lite om allt möjligt som händer och hänt. Den 6 november var den där jobbiga dagen då pappa dog. Som vanligt stod jag och mina barn vid graven med ljus och blommor. Sen kom farsdag visst det är en jobbig dag och många tycker att vi ska ta bort den men nej, jag känner inte så. Det är en jobbig dag för många och en alldeles underbar dag för vissa. Visst det är inte samma sak längre för mig men åter igen stod jag vid graven. Efter det åkte jag hem och kollade på alla fb inlägg om hur alla barn fått fira sina pappor, så underbart! Nej låt dagarna finnas och njut av minnet ni har kvar..
Linda Pilskan har varit här och i lördags var vi på Eringsboda brunn, åhh jisses! Vilka mängder denna lilla kropp kan trycka i sig!! Men gud va kul det va. Jag har faktiskt aldrig varit där och det låg ju verkligen mitt i ingenstans. Jag tror inte jag druckit dom mängderna sen jag var ungdom och kan väl erkänna att det gick inte bara rakt fram utan även plattfall! Haha som tur var i skogen där ingen såg:) Jaja va fan lite kul får man väl ha!  Dagen efter var inte fullt lika kul kan jag ju säga, låg i soffan hela dagen och spelade död. Men på kvällen var jag tvungen att ta mig ut i bilen och köra Micke till båten så han är i väg igen. Nu denna veckan ska jag bara vara och försöka göra någon nytta här hemma.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar