tisdag 13 november 2012

Vänner

Vad är vänner, vilka är dom och hur vårdar man relationen väl? För mig är vänner bland det mest betydelsefulla man har i livet. Vissa pratar man med varje dag och vissa någon gång i bland. Det är inte så att dom man inte alltid pratar med betyder mindre. Jag har min lilla tjej skala utspridda över Sverige. VI vet att vi alltid finns där för varandra. Jag är så lyckligt lottad som har dessa tjejer runt mig. Vi bollar problem med varandra, försöker komma med kloka råd, stöttar varandra när det är som jobbigast, gråter av glädje och tråkigheter med varandra. Det räcker i bland med ett ord på fb så vet vi om det är läge att ringa för att finnas där. Nya relationer nya spännande människor man kommer in på livet, visst är det underbart hur många goa människor det finns i band oss.
Va rädda om era vänner det är dom ni ska bära med er hela livet visa att ni bryr er även när det är stressigt. Ett sms, ett samtal eller en fika kan göra undervärk!
Det jag ville säga med detta är..

JAG ÄLSKAR ER MINA VÄNNER!!!

1 kommentar: