söndag 18 november 2012

Tjohej!

God kväll där ute.. Eller för mig god dag:) Jag har fan sovit bort hela dagen så nu är jag skit pigg! Typiskt.. Jag skulle gå upp och väcka Micke tidigare i dag och det gjorde jag. Men när han steg upp somnade jag och sov mellan 14- 16.30!! Gode tid. Så nu mina vänner kommer kvällen bestå av telefon snack, kaffe och cigg:)
I fredags kom Nina hit med sin ena dotter. Denna människa kan få döda till att skratta och lill tjejen likadan. Vi var hemma och tog det lugnt och umgicks med barnen. Micke åkte till sin kompis Roger. På lördagen var vi runt lite i affärer med flickorna och vid 18 åkte dom hem igen med tåget. Det dröjer nog inte länge förrän jag tar en hel helg i Bromölla med dem. Vi planerade lite med att samla i hop det gamla gänget igen och ha en fest. Det skulle ju varit skit kul att se va det blivit av med alla. Det får vi spåna på lite till.. Men den 15:onde spelar Playtones på Bellas så det lutar åt att åka ner den helgen hihi sjukt kul hade det varit. Denna veckan MÅSTE jag ta i tur med trädgården! I allafall få bort lite löv och rota fram rabatterna som innehåller lite dekorativa vinter växter hoppas jag. Det blir inte så mycket bloggande i kväll för nu är kaffet klar.. Tjingeling där ute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar