söndag 2 augusti 2009

Vad göra i dag då?

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på i dag. Micke är på sjön och jag har alla barnen hemma. Tänkte göra negerbullar så jag gick till affären och köpte pärlsocker och margarin. När jag kom hem tog jag fram bunken och skulle sätta i gång. Nu upptäckte jag, ingen kakao!! Skit. Nu sover Elvira så nu kommer jag ingenstans. Bara till att plocka undan allt igen. Jag får fundera en stund kanske kan baka något i stället. Jag har börjat jobba igen och det kommer bli en hel del förändringar på jobbet. Positivt för mig:) Skriver mer om det sen när jag vet hur det kommer se ut. Adrian har pappa längtan, han vill dit igen nu när han har sommarlov men Mattias jobbar så det går inte. Då ville han till farmor och farfar och passa på nu när han är ledig. Men efter det så började han spela hårdrock och då glömde han allt igen. Dessa barn:) Men jag har ju som regel att på sommarlovet har Adrian helt fritt att få åka. Han träffar ju mig alltid annars och självklart vill man ju få passa på när man kan åka. Lill killen som blivit stor han fixar allt själv. Han tar sin mobil och ringer, kollar tågen på blekingetrafiken och sen sticker han. Självgående!! Adrian har en jäkla koll på allt och är duktig på att ta eget ansvar. Han kommer aldrig bli den killen som står med tummen mitt i handen. Jag är nog stolt över den lilla skiten ändå:)
Nej ni nu får jag nog funderar över mitt bak och sen ska jag göra pannkaksrulle nam nam.
Ha en härlig underbar dag i solen alla...

1 kommentar:

  1. Ja,han är verkligen ingen lillkille längre, klart att du ska vara stolt över honom, en helt underbar grabb ju <3
    Kramar!

    SvaraRadera