torsdag 23 september 2010

Lite nere

I dag är ingen bra dag, jag känner att jag e så jäkla trött på barn! Får man säga så? Jag går upp på morgonen gör min smootie duschar klär på mig och väcker barn. Genast blir det bråk och livet är i gång. Jag kör gråtande till dagis och slänger in Elvira. Vidare till jobbet där man måste vara glad. In i bilen hämta Elvira hem till dom andra och sen.. livet i gång! Är det åldern som gör dom så jäkla kaxiga eller vad är det. Städa laga mat göra läxor och igen bråk! Kaffe=tårar. In igen och försöker se glad ut. I kväll måste ni duscha pojkar, gall skrik! VI VILL INTE!! Oj oj oj.. Längtar till klockan är 9 och jag får en lugn stund. Nu vill jag ha hem Micke så han kan ryta till lite i bland när mina nerver har krupit ut. Jag vet att det ser ut så här för dom flesta familjer men jag är bara så trött på det just nu. Jag vill umgås med vuxna men jag hinner fan inte med mig själv på veckorna. Nu måste jag ta en tur med dammsugaren och sen bädda rent i sängarna. Jag minskar i vikt och midjan har blivit 7.5 cm smalare:) Det är ju bra i alla fall och framför allt skönt! Ha en trevlig kväll alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar