fredag 24 september 2010

Hemma

I dag är jag hemma från jobbet. Min bil har pajat bromsarna har låst sig. Hur kul är det när Micke e på sjön? I dag är det fint väder så jag tänkte gå lång runda med lillan när hon vaknar. Jag kämpar fortfarande med mina kilon och det går faktiskt bra. Har inte ätit bröd, knäckebröd, ris, potatis eller pasta på 10 dagar. Therese e på mig om mitt vatten drickande men jag lär mig aldrig! Glömmer hela tiden bort det och tar kaffe i stället. Funderar på vad man ska hitta på i helgen. Lite svårt att ta sig någonstans när bilen e paj. Hade kanske kunnat låna Thereses bil nu när dom ska i väg men den e ju inte heller 100. Nej jag ska vinna några miljoner och då ska jag laga hennes och min bil så vi sen kunnat sälja dom. Sen hade jag köpt detta huset och åkt i väg med familjen. Linda och jag har alltid sagt att när någon av oss vinner så sticker hon och jag utomlands några veckor, chanserna borde varit dubbel så stora i och med att vi e två som spela. Problemet e bara att vi inte spelar på något. Nu vill jag ha hem mina gubbe saknar honom väldigt just nu!

Trevlig helg på e alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar