måndag 20 september 2010

Varför inte??

Elvira är genom förkyld och har fått en fruktansvärd hosta. På dagis har dom fått virus som blir röda utslag och feber. JAG VILLE INTE DETTA!! Men nu blir det till att kurera henne så det kan bli en hel jobbe vecka. Adrian hade bäddat sängarna, diskat och plockat undan och satt på kaffe till mig tills jag kom hem i dag. Tack snälla Adrian. Nu hinner jag blogga och dammsuga när det andra är gjort.
Det har börjat krypa lite i kroppen nu när Micke är borta, det är tomt och tyst här hemma utan honom. Det är BARA 7 dagar kvar, 7 låååånnnggga dagar:( I natt kommer Arlinda hem från Kosovo nu har hon snart varit borta 3 månader och äntligen får jag någon att tjattra med på jobbet igen. En lugn hemma kväll väntas med god mat och sallad. Jag håller det än och det är underbart. Ha en trevlig hemma kväll alla i den mån det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar