söndag 31 oktober 2010

Tjej kväll och mys!

Vilken härlig helg det varit. I fredags åkte Adrian och Niklas till Adrians pappa för att stanna över helgen. Linda kom hit och vi hade en lugn hemma kväll med godis och film:) Det var så skönt att bara få slappa och ta det lugnt. I lördags åkte vi och handlade inför kvällens tjej middag. Eleonore och Arlinda kom hit och vi lagade kyckling med mozarella, klyftpotatis, sallad och advokado sås. Det var riktigt gott!
Jag hade stor handlat på systemet och söp mig riktigt full, eller inte! 3 cider var det jag köpte så det var nog den billigaste rundan jag varit där. Jag hade Elvira hemma och sen vågade jag inte för alla värk tabletter som jag stoppar i mig. När vi satt ute och rökte small det till från ladan alla blev skit rädda och försökte ta oss in genom dörren samtidigt! 4 skit rädda tjejer som kastade sig på samma gång genom dörren, det gick inte så bra! Jag blev nyfiken på vad det var och gick ut för att kolla men det var nog bara ett djur. Vilket fall som helst så skrämde det skiten ur Arlinda som bestämde sig för att inte över natta:)
Söndagen var också lugn, Linda och jag tittade på en film till och bara tog det lugnt. Vi hämtade grabbarna på tåget som hade haft en bra helg sos Mattias.
I morgon kommer Mia och hennes kille från Bromölla, jag har inte sett henne på evigheter så det ska bli riktigt kul. Vi jobbade tillsammans på pizzerian i Bromölla och sen bodde vi nästan grannar, längtar!
Den jag längtar efter allra mest just nu är min gubbe. Jag vet med allra största säkerhet att jag ALDRIG skulle vilja leva utan honom för det e hemskt när han e borta så här länge. Längtar varje dag att han bara ska ringa så jag vet att han e okey där ute på sjöhavet. Tycker inte om när det stormar och han finns där ute någonstans. Vill ha hem honom nu!
Ha en skön söndags kväll alla.
TACK ELEONORE ARLINDA OCH LINDA FÖR LÖRDAGS KVÄLLEN!!
NI ÄR TOPPEN ALLA TRE OCH JAG GILLAR ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar