fredag 10 februari 2012

Ganska nöjd faktiskt!

Nu har jag kommit i gång och börjat träna. Fantastiskt skönt faktiskt och det ger resultat. I ett års tid har jag gått här med min skada och fettet bara väller mer och mer men nu får det vara STOP! Denna veckan har jag tränat 3 pass och gått ner 1,4 kg riktigt gött att redan se resultat på vågen för då blir jag extra spårrad. Jag vet att första kg går snabbt och sedan saktare men neråt går det och det är ju huvudsaken! I går var jag på blue party det är hud vårds produkter. Först fick vi sminka av oss och jag kan lova att det fanns mycket äckligt skit i ansiktet. Efter det gjorde vi en ansiktsmask som skulle göra huden mjuk och det blev den. Nästa steg var att lägga på en anti age kräm och slutligen en natt kräm i och med att det var kväll. Rynkorna är tyvärr kvar lika så blackheads som inte tidigare fanns. Men det var ju meningen att rena ansiktet från smuts. I dag har huden len och glansig så det fanns nog lite mirakel pulver i dessa produkter ändå. Tänkte ha ett sånt party här hemma så fler få pröva på men det blir inte än.. Är någon intresserad av att komma då? Nu ska jag in och köpa tränings skor för det är ett måste känner jag. Mina gamla gympa dojer som blivit tränade av att gå mellan ved högen och huset får fortsätta sitt arbete men dom får bli ersatta av ett par nya till träning.
 En fd arbetskollega till mig går nu en utbildning i Stockholm om naglar. Hon övar nu hemma och tar då halva priset. Någon som är intresserad av fina naglar så passa på. Skicka en kommentar så får ni hennes nr. Ha nu en trevlig helg alla där ute:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar