tisdag 14 februari 2012

Livet i rörelse

Hej alla.. Just nu har jag haft många bra dagar. Mår perfekt förutom förkylning och astma som hör till vid denna års tid tyvärr. Jag tränar fortfarande och tycker att det är sketa kul! Jag har gått ner 2,5 kg på en vecka men det är inte huvudsaken utan måttet i midjan. Nu är det så att jag tydligen slarvat bort mitt måttband så om det har minskat vet jag inte. Jag har tränat på alla mina lediga tider och det har blivit 10 st nu:) Det är full fart framåt även med tupperware och det är kul och man tjänar faktiskt PENGAR på det! I söndags hade jag en visning hos Therese. Hon hade bjudit in hela förskolan:) Som tack fick hon 3 st burkar varav en stor deg skål. Jag rekryterade henne så därför fick alla gäster 2 st babuska. I kväll bär det av igen denna gången upp till Ursula för att ha en visning där och i helgen blir det en i Kristianstad hos Linda. Kan säga att jag minst just nu drar in 1000 kr per vecka. Så varför inte börja sälja? Om intresse finns så hör av er till mig så kan ni komma igång fort och få er egen start väska som du INTE behöver köpa ut!
I dag är det alla hjärtans dag och då är det viktigt att våra barn får känna sig lite extra att vi älskar dom. Så en god efterrätt av kärlek är inte fel. Micke och jag firar allt på vår semester i stället;)

Så till er alla nu.. en riktigt fin alla hjärtans dag!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar