söndag 5 februari 2012

Söndag igen då..

Veckorna går snabbt när man har roligt och det har jag faktiskt nu. Allt bara rullar på som det ska. Det var länge sedan allt var så här positivt. Adrian har bytt klass och går nu i klass 5 c i stället för b. Han trivs skit bra och gillar den nya läraren och alla nya klass kompisar. Han gjorde ett Engelska test med 160 glosor och han hade 155 rätt MVG!! Efter det gjorde han ett internationellt prov och fick MVG!! Tänk om rektorn och läraren kunde lyssnat på oss för länge sedan så hade vi inte behövt leva med detta helvete som vi gjort i snart ett år. Vår Adrian is BACK!!
Micke är hemma och håller just nu på med något jag inte kan skriva här men positivt är är det något som kommer kunna underlätta vår vardag massor. Jag själv har min jäkla verk men nu så ska vi träna bort den ska ni se:) I morgon skriver jag in mig på Wellnes studio och det känns otroligt skönt. Det som gör mig mest glad är att det är dyrt men ändå påverkar det inte vår ekonomi. Detta har jag redan tjänat in till på Tupperware:)! Jag har ju börjat sälja det men med risk för att vara tjatig så skriver jag inte mer om det här nu utan det går att följa på fejan. Så med andra ord..



Livet leker just nu!!!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar