onsdag 22 februari 2012

Min 35 års dag!

Japp då var man gammal eller inte.. Vi hade öppet hus för att det skulle bli lättare för alla som jobbar. Folk kom det kan jag lova! Första kom halv tio på förmiddagen och sista gick kvart i tio på kvällen! Det var inte EN stund på hela dagen som vi var själva:) Tack alla så hjärtligt. Jag fick mängder av underbara blommor, present kort på Stadium och ett på Blekinge plantan, tränings strumpor, min favvo tröja från Stadium, pengar, kontors saker, ljus och ljus stake m.m.. så nöjd! I dag släpade jag mig ner till gymmet och tränade en timme och jäklar vad jag älskar det! Adrian är med sin kusin Therese, Bea och barnen på leklandet. Han fick följa med Therese och Emil hem i går över lycklig, Tack!! Nu ska jag ringa min lilla syssling Anna- Karin och se om hon bjuder på en kopp kaffe. Vi har mycket att ta igen i och med att vi inte träffas så ofta längre.
Trevlig dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar