måndag 20 februari 2012

Kristianstad

I lördags åkte jag och Adrian ner till Linda i Kristianstad. Så kul och mysigt att komma ner. På kvällen tittade vi på melodifestivalen och jag säger bara shit! Vad hände..


Vad tyckte ni, var det rätt låt?? Min åsikt är hur F-A-N kan dom tillåta detta på melodifestivalen? Det var ju allt annat än bra och människan Björn då, gillar jag inte alls. Nej fyyyy! Efter det slog vi över till Crocodile dundee som var mycket bättre. Jag trodde jag sett alla dessa men denna hade jag missat. Det blev en mys kväll, härligt. Dagen efter kunde vi haft sov morgon men nej då vaknade tidigt. Vi körde till Arkelstorp och levererade saker till Ulrika och sen tillbaks till Kristianstad. Linda hade bjudit in gäster till en tupperware visning. Mycket trevligt och sjukt roliga tanter:) Det såldes bra så jag tjänade lite pengar och Linda valde fritt ur magasinet för 350 kr + en cocoon skål. Alla gäster får även en babuska. Adrian och jag var hemma 19.30 på kvällen och var ganska trötta och sletna. Nu bär det av till frissan för att göra sig fin för i morgon är det MIN dag och då fyller jag 35! Tjingeling..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar