lördag 15 augusti 2009

En kväll på sailet

En kväll med två av mina kära jobbar kompisar, Jacky och Emma. Vi startade hemma hos mig med lite dricka. Det regnade fram och tillbaks men det höll uppe medans vi satt ute. Efter det tog vi en öl på kleopatra och sen gick vi till nivå. Där lämnade jag tjejerna och begav mig ner till sailet. Hasslö borna låg med sina båtar vid bryggan så där blev jag ett tag. Det var e skit jobbig tjej där som höll på hela tiden. Jag fick nog när hon trillade över mig och min mat så då KASTADE jag i land henne. Jag kunde faktiskt inte hålla mig mer. Efter detta träffade jag min gamla klass kompis Porris och han och jag strövade omkring lite på sailet. Efter det gick vi upp på o´lerys där jag tog en öl och där delade vi på oss. Jag gick hem och väckte Micke kl tre på natten och ville prata om kvällen. Var han glad eller?? Sen somnade jag med min lilla fylla och Micke låg klar vaken. ha ha va snäll jag e!! I kväll är det hans tur att vara ute och jag är hemma med Elvira. Jag är faktiskt helt död så det ska bli skönt.



Tack tjejer för en trevlig kväll love yaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar