tisdag 4 augusti 2009

god kväll folk

Jaha, då var det tisdag kväll och snart har halva jobb veckan gått. Det har varit en lugn dag på jobbet. Dålig försäljning tyckte jag men jag låg överst på listan när jag gick hem men inte högst poäng tyvärr. Men det var okey ändå. I kväll har Adrian, Micke och Adrians kompis Douglas varit på sjön och tagit upp räkor. Dom var ute på berga holmen där kruthuset god morgon ligger.
Förr i tiden förvarade man krut i dessa husen vi har 3 sådana här krut hus i Karlskrona. Alla tre har trä tak i fall det skulle bli en explosion så flyger taken av. Då hade man inte velat vara en fågel som vilat på taket:)
Dom fångade räkor så att dom kan botten meta efter abborre. Adrian och Micke ska nämligen natt meta någon natt för spänningens skull. Det blir inte så mycket skrivande nu märker jag men det e ju så jäkla varmt så man orkar ju inte sitta inne. Sköt om er alla...

1 kommentar:

  1. Skönt att det ändå flyter på i jobbet för dig :)

    Vilket fint hus, har nog aldrig hört nåt om dessa innan så nu har jag allt lärt mig nåt nytt idag med du ;)

    Hoppas dem fick nåt om det nu var natten som gick då dem skulle ut.

    Ha en bra dag!
    Kramar!

    SvaraRadera