måndag 3 augusti 2009

Förändringar

Det har nu blivit lite förändringar på mitt jobb. För det första är vi bara 5 stycken som jobbar dag tid nu. Vi ska inte ha några coacher mer utan sköta oss helt själva. Det blir skönt men samtidigt ganska tråkigt utan dom. Jag ska inte bara sitta och sälja längre utan har börjat med lite annat arbete också:) Nu mera tar jag i mot inkommande samtal också. Sådana som vill nixa, ändra sin leverans, avboka leverans, försäkringskassor, A-kassor, sjuk anmälningar m.m. Spännande och kul när det händer något.
Vi får se hur detta går men jag ska bli bra på detta också. Jag ger mig inte och vill lyckas. I kväll har Adrian lekt med Moa. Dom e så roliga dessa två för dom är precis likadana så rätt va det är ryker dom i hop och Moa går hem. Sen tar det fem minuter så ringer telefonen och det är Moa. Hej.. vill du leka? Och sen är allt glömt igen. Niklas åkte till sin mamma i dag och kommer om 14 dagar igen. Adrian kanske åker till sin pappa igen på fredag. Det är lite extra spännande just nu där nere. Adrian ska ju bli store bror igen:) Den lilla är beräknad 1 september. Det blir en pojk säger Adrian det finns inget annat i hans värd. Det är ju bara att hålla tummarna att det går bra. Nu ni gott folk e det natti för lilla Nina. Det blir upp tidigt i morgon igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar