tisdag 23 februari 2010

Begravning

I dag började min bilfärd kl 08.20 mot Lund. Arlinda och hennes mamma liftade med mig till Kristianstad och sen plockade jag upp Arlinda igen på hem vägen. Det var skönt med sällskap. Det tog alltså tre timmar ner till Lund pga olyckor och snö. Begravningen var fin och där var 90 gäster. En stad ovan molnen och var inte rädd förföljer mig. Både mamma och pappa begravdes till dessa och nu Ingegerd också. Jag träffade min faster och farbror också i dag väldigt spännande måste jag säga. Dom kunde precis knysta fram ett hej och då menar jag precis! Skit trist tycker jag att det är men Hallén släkten har en med född skada som heter EGO! Dom tänker bara på sig själva och dom e sååååå jävla lång sinta. Nu är det så att jag inte gjort dom något utan dom var i bråk med min far och då kan man ju inte ens hälsa på mig eller fråga hur det är. Men jag vet inte om det är något som står i bibeln att man får vara sån, jag trodde religiösa människor hade mer hjärta. Skit i vilket jag börjar vänja mig att jag står själv utan släkt. Min dag har i alla fall varit bra trots allt. Det var skönt att få ta farväl av en kvinna som funnits med mig hela mitt liv och som hade ett hjärta som var otroligt stort. Nu ska jag lägga mig på kudden och mota bort tårarna av besvikelse på alla. Ha en bra kväll alla..

1 kommentar: