fredag 12 februari 2010

Blev rörd till tårar:)

Min älskade son kom ner och ville visa mig något. Han hade fått ett kort som kom med posten.
Jag blev så rörd och tyckte att det var sååå gulligt. Jag frågade honom om det kan vara så att min son har blivit kär? Ja mamma det är jag faktiskt. Kan ni se mig framför er, tårarna sprutade. Har han blivit så stor redan? För att inte göra intrång på hans liv så la jag en gaffel över flickans namn. Allt får ni inte veta:) Det är känsligt..



SÅ SÖTA...

4 kommentarer:

  1. såååå sött....kan tänka mig att du bölade värre än någonsin och Adrian bara suckade och tyckte du va löjlig...kan riktigt se det framför mig, haha....Kramiz Linda

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt så... mamma va löjlig du e!!!

    SvaraRadera
  3. Åh, lille Adrian som är kär :) Gud så gulligt!
    Ge honom en bamsekram från mej <3
    Kram!

    SvaraRadera