lördag 13 februari 2010

Melodifestivalen

Det blir ta mig fan värre och värre för varje år!!!
Vissa låtar undrar man om dom tagit med bara för att skämma ut Svenska folket eller om dom måste ta med dom för att ha något att diskutera om efter. Nå väl.. Vi bäddade ner oss med pojkarna i soffan, fram med läsk och godis. Niklas gav upp redan 21.00 och Adrian står här och hänger med mig. Ingen e speciellt intresserad:) Micke sitter i duschen för att få upp kropps temperaturen. Vi har ju som sagt tidigare inte så varmt här.


VAD GÖR DESSA MED!!! UR DÅLIGA


NEEEE Inte på melodifestivalen


Den här grabben fick familjens röster. Han var kanon eller en repris på Måns Selmerlöv.
I karlskrona händer det mycket i kväll. En stor brand på pantaholmen och en hembrännings apparat som exploderade i granhuset:) Tur att det inte var jag som skulle haft innehållet, då hade jag blivit ledsen. Nej jag stödjer systembolaget hellre:) Stackars sate som gick i trappan när dörren kom flygande. I kväll ger vi en extra kram till brandmannen som ligger skadad på sjukhuset efter kvällens insats. Tur ni finns pojkar..
NATTI NATTI ALLA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar