onsdag 10 februari 2010

Nu får jag väl bli lite duktigare med bloggandet

Hej alla mina vänner och alla jag känner!



Tyvärr så blir det inte så mycket bloggande nu för tidan. Jag fattar inte hur alla andra hinner med allt. Dagarna bara flyger förbi känns det som. Vad har hänt då... Jag sitter fortfarande och pratar om fonder hela dagarna. Faktum är att jag trivs med det och jag får en rejäl slant extra om dagen:) Inte helt fel! Vad händer mer då... Jo Micke har ju börjat fiska och han trivs kanon på sitt arbete. Han har precis gjort sin andra resa och är mer död än levande. Jag har inte fått hem honom än, bara hört hans stackars jag röst i telefonen! Ha ha det ska han ha!

Nu är jag en certifierad pensions säljare.

I Lördags hade vi fest här hemma och jag kan bara tala om att jag var FULL! Gode tid vad jag hinkade i mig. Har inte haft en sådan fylla på väldigt länge. Tack Arlinda, Linda, Jacky, Hans-Erik, Johan, Stefan och Kim för en trevlig kväll. Nästa gång så lovar jag att bete´mig bättre ha ha.. Ut gång blev det också med massa dans, så kul! Jag lovar att blogga oftare om ni lovar det samma


Tjingeling!!











1 kommentar:

  1. Vad fint här var :)
    Tack för din omtanke i min blogg, den värmer och uppskattas.
    Hälsa alla de dina från mej och ha det så fint!
    Kramar!

    SvaraRadera