måndag 15 februari 2010

Hit och dit och hit och dit!!

Hej alla glada. Då var det måndag igen och en ny nedräkning till helgen:) I dag har jag jobbat till kl 15 som vanligt. Adrian ringde mig på jobbet när han kom hem från skolan för att säga att Niklas fröken hade ringt. Niklas blev kvar i skolan lite längre i dag. Hade en kudde att sy klart:) Han passade också på att säga att han skulle till Nättraby. Så det var bara för mig att hämta Elvira på dagis leta reda på Niklas plocka upp Adrian på gatan och ge sig i väg till Nättraby. Efter det åkte vi andra vidare till Hasslö för att hämta Micke på båten. Hem igen för första gången sen 07.20 i morse. Hemma 45 min och sen i väg och hämta Adrian i Nättraby. Hemma 20.00 dags för läggning och gånge tabellen. Nu puh sitter jag här och ska snart krypa ner i sängen.. UNDERBART!!

Här kommer kvälls sången till er.. Upp och ner ner och upp göken gal i granens topp..
Tjingeling

1 kommentar:

  1. Tips när barnen ska öva multiplikationstabeller! www.mult.se. Då kan de öva själva på tid eller utan tid- vilket de vill.....och på de tabeller som de tycker är kämpigast!

    SvaraRadera