onsdag 10 mars 2010

Fortfarande hemma med Elvira

Infektionen i kroppen vägra släppa. Lillan e trött och hängig och inte alls sig själv. Jag pratade med läkarna i går igen men vi får bara vänta ut tiden. Hon äter inte så mycket typ en tugga av något/dag. Jag fick börja ge henne välling igen för att få i henne något och det går ganska bra. Problemet är att jag inte kan få i henne medicinen längre så nu får jag hälla den i vällingen. Den ska inte blandas men vad gör man? När hon fått sin medicin så piggnar hon till någon timme men det märks direkt när den håller på att gå ur kroppen igen. Hon har gått ner i vikt och hon som var liten innan. Nu väger hon 11 kg bara och e två år.. För mig e det lite. Nu saknar jag hennes pappa väldigt mycket och hoppas snart han kommer hem igen. Lillan går och ropar efter honom. Nu är jag i gång med maten potatis, stekt fläsk och lök sås serveras i dag. Efter det ska Niklas gå och sim träna i simhallen. Ha en bra dag alla...

2 kommentarer:

  1. gud så gott, nu blev jag hungrig...

    Stackars lilla Virus hoppas hon blir bra snart.
    Krama henne från gudmor

    SvaraRadera
  2. SÅ nu skriver jag lite till.......Nu är det din tur att skriva mycket.......Kram Linda

    SvaraRadera